Apple tarafından “Premium Servis Sağlayıcı” unvanına sahip olmamızın yanında, en yüksek oranda müşteri memnuniyetini sağlayabilmek için Apple tarafından öne sürülen tüm şartları sağlıyoruz.
Pozitif Teknoloji olarak, satış sonrası desteğin öneminin farkındayız. Bu nedenle siz müşterilerimiz için ‘Kategori’, ‘İçerik’ ve ‘Öncelik’ olarak gruplandırdığımız ‘Üç Seviyeli Destek Paketi’ oluşturduk.
Destek Kategorisi; ‘Yerinde’, ‘Telefonda’ ve ‘Uzaktan’ gibi seçenekleri kapsarken Destek İçeriği ise ‘Yazılım’, ‘Donanım’ ve ‘Altyapı’ danışmanlığı gibi alt başlıkları kapsar. Son olarak Destek Önceliklerimiz, ‘Yüksek’ ve ‘Standart’ gibi durumları içerir.
Destek yelpazemizin bu kadar geniş olmasının asıl amacı ise her müşterimize ihtiyacı olan yardımı en kısa zamanda sağlayabilmektir.